نامه های حیاط
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . به عنوان مدیر این وبلاگ امیدوارم لحظات خوشی را در این وب سپری کنید.
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهار بسیجی و آدرس fatima19.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 50423
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران Click Here To Navigate
بهار زندگی




آنچه می‌خوانید متن نامه‌هایی است که از زیر درحیاط یک واحد مسکونی خالی از سکنه، داخل حیاط انداخته شده‌اند:

با سلام،‌ امروز ساعت ده، توپ دولایه ما طی شوت محکم و بی‌‌هدف یکی از بچه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها داخل حیاط شما افتاد. ما هرچقدر زنگ زدیم کسی در را باز نکرد،‌ امیدواریم هر وقت خانه آمدید،‌ به این شماره تلفن زنگ بزنید و بچه‌های یک کوچه را از نگرانی نجات دهید.

(یازدهم بهمن ۸۹)

 

با سلام،‌ امروز پدرم به من ۴۷هزار تومان داد تا قبض گاز را پرداخت کنم. در مسیر قبض گاز شما را دیدم که از لای در بیرون بود. وقتی آنرا برداشتم دیدم برای شما فقط ۷۰۰۰ تومان آمده است. گفتم: حالا که قرار است من قبض پرداخت کنم، بهتر است این قبض را پرداخت کنم و با اضافه پول به مدت ۴۰ روز،‌ روزی هزار تومان چیپس و بستنی بخرم.

(شانزدهم بهمن ۸۹)

 

با سلام،‌ امروز از لای در حیاط قبض تلفنتان را دیدم که اخطار قطع بود. چون احتمال دادم ممکن است تلفنتان قطع شود و و وقتی به خانه برگشتید نتوانید درباره موضوع توپ دولایه، با ما تماس بگیرید آن را پرداخت کردم. مبلغ قبض تلفن ۸۰۰۰ تومان بود که به این ترتیب من به جای ۴۰روز مجبورم، ۳۲روز چیپس و بستنی بخورم.

(بیست و سوم بهمن ۸۹)

 

با سلام،امروز خواهر کوچکم به خاطر سرمای ناشی از روشن نبودن بخاری ناشی از قطع گاز ناشی از عدم پرداخت قبض گاز، مریض شد.

پدرم به من گفت: «ما که قبض پرداخت کردیم، چرا گازمان را قطع کرده‌اند. یک تلفن بزن ببین چه خبراست؟»

به شرکت گاز زنگ زدم، گفتند شماره قبضتان را بخوان، من هم شماره قبضی که پرداخت شده بود را خواندم. گفتند: «فردا می‌‌‌‌‌آییم آنجا!»

(یکم اسفند ۸۹)

 

با سلام، امروز وقتی ماموران شرکت گاز آمدند، من توی کوچه بودم،‌پیش آنها رفتم و گفتم: «خانه ما بوده که گازش را قطع کرده‌اند.»

گفتند: «توی آدرسی که به ما دادند، ‌این خانه گازش قطع شده.»(منظورش خانه شما بود)

گفتم: «خودتان نگاه کنید،‌ آن خانه که گازش قطع نیست، خانه ما گازش قطع است.»

مامور گاز به همکارش گفت: «این بار هم خانم مظفری آدرس اشتباه داده است و بعد گاز ما را وصل کردند.»

(دوم اسفند ۸۹)

 

با سلام، امروز پدرم گفت: «من به شرکت گاز زنگ زدم، گفتم قبض ما خیلی وقت است نیامده، ‌می‌ترسیم قطع کنید، لطفا رسیدگی کنید.»

وقتی شماره اشتراک را دادم گفت: «گاز شما که دو ماه است قطع است احتیاج به قبض ندارید. گازی که قطع است را مگر می‌شود دوباره قطع کرد!»

معلوم نیست که توی شرکت گاز چه خبر است؟!

در ضمن دیگر لازم نیست برای توپ دولایه به ما زنگ بزنید. ما امروز عیدی‌هایمان را جمع کردیم و یک توپ چهل تیکه خریدیم.

(دوم اردبیهشت ۹۰)

 

با سلام، امروز طی شوت سرکشی که به توپ زدم، توپمان توی حیاط شما افتاد، لطفا با شماره زیر تماس بگیرید!(سوم اردیبهشت ۹۰)

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 1:54 ::  نويسنده : فاطمه عباسی